19 Şubat 2017 Pazar

Maybelline Contour Stick

Herkese merhaba,

Uzun bir aradan sonra yeni  bir yazıyla gelmek istedim bu süreçte cok fazla ürün denemekle birlikte yüz kontürüne takılmış durumdayım günlük makyajlarda cok hafif uygulasamda yüzü boyutlandırmada oldukça etkili olduğunu düşünüyorum. Kullandığım ürünlerin yazılarını parça parça yazmayi düşünüyorum bugün Maybelline Contour Stick ile başlamak istedim.
kremsi yapidaki bu ürünü bir çoğunuz denemiş olabilir fakat hala denememiş olanlara az da olsa fikir olur belki.


 Bendeki 01 light rengi. Ürun kremsi yapida cift
tarafli tombul kısa  bir kalem şeklinde. aydınlatıcı kısmı  oldukça mat yapıda stick  kapatıcı formunda ,bu kısmı çok kullanıyorum dersem yalan olur ben daha ışıltılı aydınlatıcılardan hoşlanıyorum, yinede kış aylarinda ne ışıltısı diyenler için doğal duruşlu bir alternatif olabilir. koyu renk kısmına gelirsek icinde turunculuk barındırmaması benim icin en büyük artısı.

kalem formunda olmasi ve hafif kaygan yapısı sürümü oldukça kolaylaştırıyor çünkü özellikle yanak kontüründe elmacik kemiğinin tam altına oturabilen bir genişlikte, dağıtımı  ise makyaj süngeriyle tampon hareketlerle çok rahat yapabiliyorsunuz
duruşu doğallığı başarılı. Bu yorumum gündüz ve günlük makyajlarınız için geçerli.

Olumsuz özelliğine gelirsek,kalemin uç kısmının 2 renk olmasi birbirine bulaşmasına  neden olabiliyor bence arkalı önlü bir kalem olsa ve gramajı(7gr) biraz daha fazla olsa cok daha iyi olabilirdi. indirimlerde 20 TL lik bir fiyatı var ve ben denemeye değer olduğunu düşünüyorum.

Tekrar görüşmek üzere...





11 yorum:

  1. Ne yazık ki, bende hiç kalıcı olmadı bu ürün, yarım saatte uçtu gitti. İki renk zamanla birbirine karışıyor, zor bitirdim. Aydınlatıcı kısmı kontur hattını belirginleştirmek için düşünüldüğünden mat, amacı ışıltı vermek değil aslında. Yeni yeni kontur yapmaya başlayanlar için belki iyi olabilir ancak, benim gibi kalıcı ve biraz belirgin kontür isteyenlerin mutlaka başka bir kontur pudrasıyla sabitleyerek kullanması gerek, diye düşünüyorum. Güle güle kullanın, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürün yağlı bir yapida o yuzden dağıtımı kolay ama kalıcılik karma ve yagliya dönük ciltlerde sorun yaratabilir haklısın ben gunduz ve uzerine hafif bronzer geçerek kullaniorum ve altta hoş bir hat izlenimi bırakıyor:)

      Sil
    2. Ben çok kuru ciltliyim, bende krem ürünler hep kalır ama bu ürün üzerinden toz bronzer geçmezsem uçtu gitti benden. Krem ürün kullanıp tekrar toz bronzer kullanacaksam da, iki kat uygulama oluyor. Bu yüzden kullanırken çok pratik gelmemişti bana😊🙈

      Sil
    3. sende haklısın tabiki tek urunde cozmek varken neden cift urun kullanasin;) ama beni gunluk makyajlarda kurtarıyor aydinlatici kismi icin ayni seyi soyleyemesemde:)

      Sil
    4. Aydınlatıcı tarafını, yüz kontürüne uyguladığın koyu rengin altına uygulayarak, kontur çizgisini belirginleştirmek için bir dene bence😊 Ben öyle yapmıştım🙈🙈

      Sil
  2. Bende ilk çıktığında almıştım birkaç kez kullandım ve bıraktım. Konturlamada başarısızdı bana göre. Aydınlatıcı kısmını hiç kullanmadım zaten. Siz memnun kaldıysanız ne güzel. Güle güle kullanın. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnuniyet beklentiye bağlı degisiyor tabi;) ben boyutu sebebiyle yanima alip cikabiliyorum ve günduz kullanimlarinda konturun belli belirsiz olmasını seviyorum. aydinlatici benimde beklentimi karsilamiyor malesef;)

      Sil
  3. ben sevemedim ya çok güzel bir ürün değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok beğendim diyemem fakat gunluk kullanimda koyu kismi isimi görüyor.:)

      Sil
  4. Hoş geldiiin :) Bu kadar da uzun ara verilir mi hiç :) Senin de hoşlanmadığın yönünden dolayı, iki rengin birbirine bulaşma yapmasından hiç almayı düşünmedim bende. İki taraflısını çıkartsınlar bence :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep yaziyim dedim ama bi turlu elim gitmedi sanirim bu sefer döndüm;) birbirine bulasmasi bi yana urunun uzerinede bulasiyor surerken..bu yuzden tekrar alirmiyim pek sanmam ama gunu kurtariyomu dersen kuru ciltlerde kurtario bence;)

      Sil

Tasarım: Zuri