22 Şubat 2017 Çarşamba

Breathe Right Burun Bandı (Lavantalı)

Merhaba,

Bir kac Yıldır uyurken nefes almakta güçlük çekiyorum uzun yıllar önce kbb doktoru ilerde operasyon geçirmen gerekebilir nefes alman zorlaşabilir demişti ama ozaman hiç oralı olmamıştım fakat şimdi neyi kast ettiğini anlayabiliyorum. Kendi kendime çözümler düşünürken çıkan burun bantları beni büyük ölçüde rahatlattı diyebilirim.


Bugün de Fikrimühim tarafından gönderilen Lavanta kokulu burun bandindan bahsetmek istiyorum. Bu ürunlerin mantığı  bir bant yardımıyla  burun kanatlarını genişleterek daha fazla hava girişini sağlamak. Ben Breathe Right markasına ait burun bantlarının daha önce standart olanlarını kullanmıştım ve piyasadaki diğer muadillerinden daha başarılı bulmuştum.
Neden daha başarılı derseniz, bu bantlarda bence 2 önemli özellik var, ilki bantin boyutunun ortalama bir buruna gore tasarlanmis olmasi ve kanatlarını kavrayabilecek boyutlarda olması, diğeri ise uyku esnasında yapışkanın burundan kalkıp bütün uykuyu işkenceye çevirmemesi. Bu iki özellikte bana kalırsa markada mevcuttu( fakat bantın uźunluğu bi tık büyük burunlarda ufak bir sorun oluşturabilir  bu nedenle olsa gerek standart olanında büyük boy tercihi bulunuyordu)


Şimdi ise Lavantalı olanın diğerlerinden farkına gelelim, Lavanta kokusunun rahatlatması sebebiyle uykuyu kolaylaştırdığı benim açımdan kabul gören bir durum e burun bandıylada birleşince aradığım ürün buymuş diyebildim, fakat bu koku baskın kokulardan hoslanmayanları rahatsiz edebilir, bu arada bantın ben çıkarana kadar burnumda kalmayı başardığını,nefes alışımı ciddi ölçüde artırdığını ve bu sebeple uyku kalitemi arttırdığını da söyleyebilirim.

Çevremden gelen yorumlarda yine ürünün vaadini yerine getirip beklentiyi karşıladığı yönünde oldu fakat tek tük boyutla ilgili sıkıntı yaşayanlarda oldu.
 Bence  günde ortalama 1.5- 2 TL ye 10 gün boyunca ilaç içermeyen bir ürünle, daha konforlu uyuma ihtimali için bir göz atabilirsiniz.

**Bu ürünü gönderildiği günden beri ulastirabildigim herkese ulaştırdım yaptığım yorumlar  hem benim hemde deneyimleyen tanıdıklarımın ortak yorumları olup herhangi bir reklam amacı içermemektedir.

Tekrar görüşmek üzere...


13 yorum:

  1. özellikle kışın güzel ve kullnaışlı bir ürün olur diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim durumumda olanlar icin yaz kış kullanilabilir bir urun olur bence ;)

      Sil
  2. bende gece gündüz burnumdan nefes alabiliyorum sadece, tıkanıklık olduğunda çok zorlu oluyor. Tavsiyen için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lavanta kokusunu agir buluyorsan normalide oldukca ise yariyor ama ben kokuluyu daha cok sevdim gule gule kullan:)

      Sil
  3. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldiniz tabiki iade i ziyarete gelecegim;)

      Sil
  4. Bu markanın normal olanını yıllarca eşim için kullandık. Ona çok iyi geldi. Özellikle sağlam yapışması çıkartana kadar kavlamaması çok iyi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada cok iyi gelio gercekten nefes alabiliyorum:) bi boy buyuk olsa daha da iyi olacak yinede..

      Sil
  5. Selam ♥ Blogunuzu takipteyim, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldiniz en kisa sürede blogunuzu ziyaret edecegim;)

      Sil
  6. bana göndermedıler ya begenmıyorum dıyormusum :) ıyı gunlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyutu veya lavanta kokusu nedeniyle beğenmeme ihtimalin olabilir onun dışında nefes almakta zorlaniyosan sevmeyecegini pek dusunmuyorum;)

      Sil
  7. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri