27 Mayıs 2016 Cuma

Maske denemesi: Clay Face Mask

Bugün yine hiç arayışta değilken karşıma çıkan çok uygun fiyatlı bir maskeyi dayanamayıp aldığımdan sizlerlede paylaşmak istedim.

Killi Yüz Maskesi(Black&Red Collection) :

Bu markayı hiç duymamıştım belki bir çoğunuzda benim gibi ilk kez duyuyorsunuzdur oje almaya girdiğim her şeyi satan bir mağazada karşıma çıktı tabi dururmuyum her zamanki gibi merakıma yenildim ve attım sepete , bu arada Türkiye de üretilmiş olmasıda etken oldu. Tanımadığım markaları deneme konusunda çok tereddüt etmem fakat cildime direkt  sürüp bekleteceğim ürünlerde üretim yerine dikkat etmeye çalışıyorum.
Aranızda senin cildin zaten kuru killi maske ne alaka diyenler olabilir diye düşünerek alma nedenlerimle ilgili ufak bir açıklama yapayım, cildim kuru fakat maskenin içinde Argan yağı olduğu yazıyor (çok olduğuna inanmamasamda belki eser miktarda vardır.) , bunun dışında Zaman Zaman cildimde ufak tefek iritasyonlar oluşuyor ve kilin temizleyici etkisini biliyorum ve  bu iki nedenin dışında en önemlisi MERAKIMA yenik düşmem..



Ürünün özelliklerine bakarsak; 400 gr lık Kocaman bir ürün. Görüntüsü oldukça sert çamur gibi,kokusu ise benim isimlendiremediğim hoşlanmadığım ama çokda rahatsız etmeyen bir koku.

Vaatler; formülündeki kilin arındırıcı ve Argan yağının yumuşatıcı etkisiyle günlük yaşamın yıpratıcı etkileriyle yorulmuş cildi yeniler,canlandırır ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.

Kullanımı;kalın bir tabaka halinde yüzünüze sürüyorsunuz  kuruyunca Ilık suyla yıkıyorsunuz..

Benim kullanımıma gelirsek; sürdüğünüz anda kurumaya başlıyo dolayısıyla zaten yaymak için tabakayı oldukça kalın sürüyorsunuz.Tüm yüzüme uyguladıktan sonra  15-20 dk bekliyorum sonrasında mimik yapamaz  pek konuşamaz hale geliyorsunuz. Yalnız göz çevrenize uygulamamanızı öneririm çünkü oldukça kuru bir hal alıyor. Bu 20 dk içinde cildimi biraz yakarak kuruyor iyi mi kötü mü bilemiyorum .. Sonra ılık suyla durulayıp cildime yağsız nemlendirici sürüyorum. Uygulamadan sonra cilt yumuşacık oluyor.
şimdiye kadar 3 kez uyguladım ,gün aşırı uygulama öneriliyor ama ben 3-4 gün arayla uyguluyorum çünkü kil maskelerinin  fazla kullanımda PH dengelerini olumsuz etkilediğini okumuştum. Bitene kadar kullanmaya devam edicem bakalım sonuç Nasıl olacak.. Fiyatına gelirsek 8.9 TL.
Önerebileceğiniz bu tip maskeler-özellikle kurudan karmaya dönük ciltler için -kullananlarınız varsa yorumlarınızı beklerim.

Tekrar yeni ürünlerde görüşmek üzere..

13 yorum:

  1. fiytı çok uygunmuş denemek lzım kil maskelerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk kez denedim diyebilirim killi simdilikte memnunum freeman maskelerini cok merak ediyorum onlardan demek istiyorum biran önce;)

      Sil
  2. Ben doğal kil maskesi satın aldım aktardan. Natural herbal cilt maskesi olarak geçiyor oldukça da memnunum tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben degisik bisey görünce hemen alip deniyorum cildim pek hassas olmadığından cesitli denemelerime maruz kalıyor simdilik memnunum ama kuru ciltli oldugumdan sonra nasi etki edecek bilemiyorum;)

      Sil
  3. Ne kadar koyu kıvamlı bir maske öyle. Ben de merak ettim, görürsem hemen alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakima yenik dustum herzamanki gibi bu herseyi satan yerler var ya orda denk geldim ben gorevlide kapis kapis aliyolar diyince aldim gitti. parca parca alip yayarak suruyorum cunku cok cabuk kuruyo ;)

      Sil
  4. Yakması çok iyiye işaret olmayabilir... karıncalanma hissi ise bahsettiğin bilmiyorum; ama, yakıyopr diyorsan ve bir kaç kullanımda dahi o his geçmiyorsa, bence kullanmaya devam etme :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kere kullandim biraz yakiyo kuruyana kadar belirli kısımları. fakat sonucundan memnunum simdilik oyuzden biraz daha gozlemleyecegim herhangi bir sorun yaratmazsa devam ederim;)

      Sil
  5. merak ettim nerede bulabilirim acaba . Bu arada bloğunuzun tasarımı harika. Keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin:) bu maskeyi icinde parfumeri kismida bulunan yol ustu bi magazadan aldim tamamen tesadufen oyuzden surda kesin vardir diyemiyorum şansina güven gir parfumerilere:) blogumu Zuri tasarladi ve gercekten cok guzel oldu bencede. blogunu takibe geliyorum tesekkur ederim..

      Sil
  6. Fiyatın uygunlugu gayet iyi ama her yüze nasıl iyi gelirmi azcık onda tereddütte kaldım. Maskeleri genelde Haftada 2 kullanım olarak daha iyi olduğunu duymuştum ama bilemedim. Güzel paylaşım olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ph dengesini etkileyen bir maske kil maskesi ozellikle kuru ciltlerde cok sık kullanılmaması gerekio ben memnunum cildim kuru oldugu icin haftada 1 uyguluyorum yenilenmesi icin:)

      Sil

Tasarım: Zuri