31 Mayıs 2016 Salı

Flormar Mini Alışveriş

Yaklaşık 1.5 yıldır Flormarın çıkarmış olduğu ürünleri oldukça beğeniyorum uygun fiyatları ve başarılı performanslarıyla benim diyen markalara taş çıkarıyor bence bazı ürünleri.. Son gözlemlerime dayanarak bir kaç ürün aldım çok uzatmadan aldıklarımı fiyatlarıyla yazmak istedim kullandıktan sonra yorumlarımıda paylaşırım sanırım..





İlk olarak aldığım şahane 3 ojeden bahsedeyim ilk 2 si pearly serisinden 450 ve 451 numara.ikiside altın parıltılar içeren renkler biri bronz bir renkteki ışıltılar diğeri ise daha nude bir tonda barınan ışıltılar..Sim gibi görünselerde oldukça yüksek kapatıcılıkta mat ama parlak ojeler ...bu aralar yüzük parmağıma diğer ojelerime uygun fakat farklı renkte parlak ojeler sürmekten çok hoşlanıyorum. Diğer oje İse jelly serisinin 09 numarası harika bir mavi yazın böyle renklerden çok hoşlanıyorum. Fiyatları 2.95 TL 




Diğer ürünüm ise daha öncede flormar alışverişimde almış olduğum kofre set, bu sefer mor renkli olan Mystic Oriental İ aldım. İçerisinde bir boy mist(165ml), 50 ml parfüm ve 200 ml vücut losyonu bulunuyor, bu ürünleri yazın plaj çantama atmak için alıyorum hem hafif şekerli kokular hemde kırıldı ,döküldü ,bitti derdi yaşamıyorum sürekli kullanabiliyorum. Fakat kırmızıseriyi daha çok beğendiğimi belirtmeliyim.
Fiyatı 20 TL.


Flormar Jel  Eyeliner  Flormarın en meşhur ürünlerinden biriydi fakat ben ilk kez aldım ve d klasik siyah rengini değil kahverengi olanını aldım. (Benim favori eyelinerım maybelline Lasting drama jel siyahta bunu değiştireceğimi düşünmüyorum) henüz denemedim bakalım övüldüğü kadar var mı? Fiyatı: 12.90 TL 

Creamy Stick Blush: Alışverişimin en gözde ürünüydü. Krem bir allık harika bir şeftali rengi 03 numara. Henüz kullanmadım bu nedenle kalıcılığını bilemiyorum ama yine yazın toz ürünler kullanmaktan hoşlanmadığımdan aldığım bir ürün aynı Zaman'da asansörlü bir ürün olduğundan çantaya atmakta ideal. Sanırım yeni bir ürün. 
Fiyatı 14.90 TL.

Love My Lashes Mascara : Maskaralarını sevmiyorum aslında fakat son aldığım maskarasından çok memnun kalınca hadi bide bunu deneyeyim dedim yine yorumlar çok başarılı ama bakalım. Yoğunluk hacim verme vaadİnde, Argan ve zeytinyağı içeriyor. 
Fiyatı 10 TL 

İnternetten yaptığım alışverişlerde sadece denemek için alıyorsam hep indirimdeki ürünleri denerim dolayısıylayazdığım fiyatlar benim indirimli aldığım fiyatlar. Yazıyı fazla uzatmadan bitireyim sizde indirimden aldıklarınızı yazıp bana önerirseniz sevinirim

Tekrar görüşmek üzere...




18 yorum:

  1. Güle güle kullanın. Mystic Oriental serisi kullanmaya değer görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim yaz aylarinda cok kullanisli fakat kirmizi serinin kokusu daha basarili ve fiyatlari cok uygun:)

      Sil
  2. Pearly serisinden Rich Life'ı aldım ben de en son, gerçekten çok güzel bir oje :) Jelly Look'tan aldığın mint rengi de bir harika, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim aslinda mint degil ama isik biraz yanitmis gokyuzu mavisi yaziyo arkasında surunce net anladilacak rengi sanirim;)

      Sil
  3. Güle güle kullan canim. Yesil oje tam yaz rengi çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkur ederim biran once kullanicam nasi durcak merak ediyorum;)

      Sil
  4. Ne güzel ürünler, güzel günlerde kullan canım:))

    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederimmm sizi buralarda gormek ne guzel;)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım, jelly ojeyi çok merak ediyorum ilk onu yaz lütfeen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçecim kullandım bile ama cok basarisiz buldum ayni senin bi ojede yasadigin sorunları yasadim 1.katta cizgilenme 2.katta tam kapaticilik ama resmen yagli boya gibi bir daha almam:(

      Sil
  7. Güzel günlerde kullanın..Flormardan pek alışveriş yapmadım. Ama ürünlerinin iyi olduğunu hem okudum hem de duydum. Bakalım kısmet :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden bende yapmiyordum fakat 1 2 yil once denemek icin bir fondotenini aldim oldukca basarili bi hale gelmisti sonra arkadi geldi tabi:))

      Sil
  8. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri