4 Mart 2016 Cuma

XP MATTE RUJ 07

Böyle bir rujun varlığından bloğu açana kadar haberim yoktu sonra bir çok blogda cok başarılı olduklarını okuyunca dedim bulup almalı kendi gözlemimi yapmalıyım ve sonunda denk geldim ve 07 numarasını aldım.


Ürünün üzerinde sadece bir barkod ve 4 yıllık kullanım süresi olduğunu gösteren bir etiket mevcuttu, üretim yerine ya da içeriğine ilişkin hiç bir şey yazmıyordu bu durum çok tedirgin ediciydi ,sonuç olarak dudağımıza direkt olarak uygulanan bir ürün . Dolayısıyla elimde sadece üzerinde bulunan barkod olunca kullanmadan araştırmaya başladım ve 868 ile baslayan barkodların Türkiye ye ait olduğunu öğrendim. Bu aşamayı atlayınca denemeden aldığım bu ürünü açıp kullanmaya başladım ve bukadar övülmesinin nedenini anladım. 

Bendeki rengi içinde ağırlıklı kiremitlik barındıran harika ve günlük kullanıma uyan bir kırmızı.
Günlük makyajımda kırmızı vb. Renkleri pek kullanmasamda bu renk o kategoriye girmedi benim için,mat ve cok hoş duran bir renk oldu. Kalıcılığı, rengi duruşu gercekten cok başarılı.  Bir çok mat ruja rakip olabilecek bir ürün.  Denk gelirsem diğer renklerinide deneyeceğim. 
Aynı serinin bir de mat olmayan versiyonu var ama onları denemeyi pek düşünmüyorum uzunca bir süredir mat rujlar favorim ...
5 TL lik bu ürünlere denk gelirseniz bir göz atmanızı öneririm.
Tekrar görüşmek üzere. ..


23 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş,emeğinize saglık. :)

    YanıtlaSil
  2. Bende 02 numarasını yeni aldım:) mutlaka diğer renklerine de bakacağım. Yazınız harika !
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.2 numarasinada bakacağım, mac kinda sexy e benzetiliyor bakalim alırsam karşılaştırma yapabilirim :)

      Sil
  3. Ben de bu markaya yerel parfümerilerde sık sık rastlıyorum ama aynı şekilde tedirgin olup almıyorum :/ Güzel bir yazı olmuş teşekkürler bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzerine yapistirilmis barkod dışında birsey yok fakat dedigim gibi Türk malı olunca yani en azından oyle olduguna inanıyorum şimdilik koku vs bi sıkıntı da yok kullanıcam bir sure bakalim:)

      Sil
  4. Renk süper gule gule kullanasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler daha da güzel rengini sen bulursun umarim:))

      Sil
  5. Bu markayı ben de çok duyuyorum ama cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 02 sinide alırım heralde ama daha fazlasını suan bilemiorum bende henuz emin degilim:/

      Sil
  6. Bende de var bu rujlar çok ünlenen ama bazı bloglarda kanserojen içerdiği yönünde yorumlar okudum net bir bilgiye ulaşamadım bu sebepten dolayı elim pek gitmiyor😯

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinen bazi markalarda kanserojen maddeler barindiriyor sadece bilindiginden goz ardi edilebiliyor bu urune tabiki harika icerikli diyemeyiz çünkü hic bir sey yazmıyor ama suan yedigimiz kullandigimiz hersey kanserojen malesef:(

      Sil
  7. Güzel görünüyor teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. canım seni mimledim bloğumda bir göz at istersen. bide rujun rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda 2.mimlenisim yanitlicam canim en kisa zamanda cok tesekkur ederim:)

      Sil
  9. Selam blogun çok güzelmiş. Marka hakkında kısa ve başarılı bir yazı olmuş, bazı t-shop gibi mağazalarda gördüm bu ruju. Görünümü gayet güzel. Mat rujları sevdiğimden almak istemiştim ama sadece kod yazdığı için insan güvenip alamıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim benim de blogum cok eski sayilmaz:) bu markayi okudugum yorumlardan dolayi aldım. Benim favori mat rujlarim golden rose velvet mat serisi cok seviyorum; )

      Sil
  10. eline sağlık cnım deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok güzel bi renk ama iste içerik bilinmediginden korkutuyo biraz seni mimlemistim ben:))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Gercekten cok guzel bi renk en dogal kirmizi bu olsa gerek

      Sil
    2. Bende de 07 numarası var severek kullanıyorum

      Sil
    3. içeriği pek bilinmiyo olsada bende rengini beğendigimden kullanıyorum :)

      Sil

Tasarım: Zuri