7 Mart 2016 Pazartesi

Nivea After Shave Balsam- Makyaj Bazı

Bu ürün bildiğiniz üzere erkekler için üretilen bir traş sonrası losyon, fakat son zamanlardaki kullanımı ise bir çok bayan tarafından  makyaj bazı ..
 Yabancı youtuberlarla başlayan durum ülkemizde de hayli yayıldı ve olumsuz yazan yada konuşan yok denecek kadar azdı  hem bu nedenle  hemde ürün traş sonrası kullanıma göre üretildiğine göre cildi rahatlatacağını ve nemlendireceğini düşündüğümden denemek istedim ve bir süredir kullanıyorum.


Beraber inceleyelim ; ürün 100 ml lik çok sağlam bir şişede ve açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. 
Şişe pompasız olduğundan çok kullanışlı değil ürünü istediğiniz ölçüde almakta biraz zorlanıyorsunuz akışkan bir ürün, bu nedenle pompalı bir şişeye boşaltarak kullanmak daha uygun olacaktır bence.

Kokusu bildiğiniz naneli bir traş losyonu gibi bu kokuyu seven olduğu kadar sevmeyende vardır ben naneli kokulardan rahatsız olmadığımdan herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum hatta bıraktığı ferahlık hoşuma gidiyor.
İçerisinde hiç alkol yok bu durum benim için +5 puan değerinde çünkü cildim çok kuru.

Benim tercih ettiğim hassas ciltler için olanı normalini kullananlarda var fakat bayan ve erkek ciltlerinin dayanıklılık olarak farklı olduğunu düşündüğümden ben Hassas almakta fayda gördüm.

Kullanımıma gelirsek ; ben makyajıma başlamadan önce nemlendirici yerine bu ürünü uygulamaya başladım çok çok az bir miktarı tüm yüzünüze yetiyor bu nedenle çok çok az alın,elimdeki swatchu ilk halini görmeniz için kurumadan çektim.Cilde ürünü yaydıktan sonra biraz  beklemek gerekiyor  ki cilt ürününüzü emebilsin. Ben o esnada göz makyajımı yapıyorum. 1 dk civarıbekliyorum ben açıkçası ve sonra cilt makyajıma geçiyorum.

Sürdüğünüz anda ki çok ıslak his kuruduğunda ciltte kadifemsi bi hisse dönüşüyor.
Makyaj bazı yerine geçiyormu diyenler varsa evet geçiyor özellikle uzun süre kalıcı olmayan fondötenlerimle bu durumu gözlemledim bunun yanı sıra benim gibi nemlendirici sürmeye üşenen hem nemlendirsin hem baz olsun diyenler için oldukça kullanışlı bir ürün. 
Yanısıra sanki gözenekleri gizliyor gibi görünüyor gözüme ama bunda çok emin olamadım bir süre daha bu durumu gözlemleyeceğim.
 Benim cildim ne kadar kuru olsada kısa sürede emebildiği tek nemlendirici yağsız olanlar oluyor bu yüzden diğer nemlendiricileri uzuuun bir süre beklemem gerekiyor bunada işe yetişme telaşı eklenince genelde nemlendirmeden direkt makyaja başlıyorum bu ürün bu aşamayı atlamadan hem baz hem nemlendirici oldu bana. Şuan için cildimde iritasyon yada başka bir problem yaratmadı severek kullanıyorum böyle giderse sürekli alabileceğim bir baz olacak gibi..

Cosmetica indiriminde aldığım fiyat 12.90 TL idi bu fiyata bu performans tabiki alınır bana kalırsa.

Tekrar görüşmek üzere...


29 yorum:

  1. Alıp almamak arasındayım 1-2 haftadır dayanamayıp alıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani guzel bir ürün ama benim gibi nemlendirici surup beklemeye usenenlere daha uygun:)

      Sil
  2. Ben de bu ürünü test aşamasındayım şu aralar ama bazı youtuberların dediği gibi hayatımı değiştirdi filan gibi abartılı bi etki goremedim henüz :/

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu ürünü test aşamasındayım şu aralar ama bazı youtuberların dediği gibi hayatımı değiştirdi filan gibi abartılı bi etki goremedim henüz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede o kadar abartilacak bir yani yok ama kullanisli sayilabilir indirimde alinabilir urunlerden:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Indirimde almalisin ozaman fiyat performans uyumlu;)

      Sil
  5. Ben bu ürüne karşı önyargılıyım nedense... Erkekler için ya... :) Sonra oturup traş losyonu bitirmeye çalışırken kendimi hayal etmekte güçlük çekiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bense tam tersini düşünüyorum traş tahriş eden bir şey sonuçta ve o duruma iyi gelen nemi sabitleyen ve gözenekleri kapatan bir ürün bizim içinde Fondotenden cildi koruyan ve bu arda nem veren bir ürün olabilir:)

      Sil
  6. Bunu vloggerlarda çok görüyordum yeni bir akım oldu galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o hale geldi denemek icin aldim övuldugu kadar olmadada hem bemlendirici hem baz olma ozelligiyle benim işimi görüyor :)

      Sil
  7. Nasıl merak ediyorum bu ürünü anlatamam:) kızlar söyledi, arada sırada bizim markette 8 liraya düşüyormuş düşmüşken alıp denemek lazım:)

    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8tl ye dusuyorsa kesinlikle almalisin ama hassas ciltler icin olani tercih etmeni oneririrm:)

      Sil
  8. Ben şanslıyım bu konuda galiba, eşimde hali hazırda var :) Komik olacak sanırım bir o bir ben kullanmamız ama yapacağım, kararlıyım :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem denemis olursunuz memnun kalmazsanizda bosa almamis olursunuz cok iyi olmus:)

      Sil
  9. Artık o kadar çok karşılaşıyorum ki youtubede güzellik kanalların da kullanmayan kalmadı :)) bende indirime girdiğin de hassas ciltler için olanına bakayım. Yoksa yüzüm kıpkırmızı olabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkol yok icerisinde o yuzden kurutmuyo az bi miktari tum yuze yetiyor indirimde deneyin :)

      Sil
  10. Az önce bir blogda daha okudum deniycem sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirimde denk gelirsen bencede bir goz atmalisin:)

      Sil
  11. her yerde bu ürünü görüyorum, bende deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak bende bu nedenle aldim fakat abartildigi kadar biseyi yok sadece iki ozellik bir arada kullanilabiliyor hepsi bu kadar:)

      Sil
  12. Çok uyanıkça.. Kocaya diye alalım, kendimiz kullanalım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hediye niyetiyle al sonra sende kullan;))

      Sil
  13. Denemekte kararsızım ama etkilerini görmek daha iyi olacak galiba
    önyargılı olmayayım
    teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi nemlendirici surup bekleme sonra baz surup bekleme kismindan usenenlerdenseniz tek urunde iki islevi gorebiliyorum ben o yuzden tavsiye ederim yok benlik bi sıkıntı yok diyorsaniz sahane bir urun olmaz sizin icin:)

      Sil
  14. Güneş koruyucu altına uygulandığında dökülme soyulma yapıyor mu merak ettim. Bir de gerçekten nemlendirici yerine geçiyorsa ve kokusu da naneli ise hayatımın ürünü olabilir. Ben sırf kokusu için clear man kullanan biriyim. Bu arada clear man i de şiddetle tavsiye ederim saç derisini kurutmak yerine dengeliyor . kepek sorunum yoktu ama kuru saçlarım için kullandığım şampuanlar saç derim i hızlı yaglamdirmaya başladı Clear man tam bir mucize oldu benim için . Şiddetle tavsiye ederim. Bir de boyalı sarı saçlarınız varsa tonlama görevi yapıp tüm çiğliği noturluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mentollu ve jel gibi bir urun dokulme soyulma yapmiyor zaten cok hizli emiliyor ben nemlendirici beklemye usenen biri oldugum icin kullanıyorum hem fondotenin suresini uzatiyor hemde arada bir bariyer oluyor. Clear man i deneyebilirim belkisuan benim icin mucize olan tuzsuz morfose sampuan kullaniyorum

      Sil
  15. cildi yakmıyor mu ya da herhangi bir tahriş durumu söz konusu değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürun cildi yatistirmak icin yapildigindan kesinlikle yanma yada tahris yaratmiyor tabi esas olarak bayanlar icin uretilmediginden ben hassas olani tercih ettim;)

      Sil

Tasarım: Zuri