6 Mart 2016 Pazar

Kitap yurdundan alınan kitaplar...

Bir süre peş peşe kitap alışverişlerimi yazınca ara vermiştim tabii sadece yazmaya ara verdim alma kısmı devam ediyordu... Bugün kalan son parti kitap alışverişimi yazmak istedim . Aldığım kitaplara gelecek olursak;



Bir odadan bir odaya (Elif Güney Pütün) : 
İlk basımı 2012 .
Orjinali Fransızca yazılmış ve Türkçeye çevrilmiş.
171 sayfalık ince bir kitap.
Çeviren: Nükhet İzet

Bu kitap Yılmaz Güney'in kızı tarafından yazılmış onun gözünden babasını anlatan bir kitap -sanmayın ki babası olduğu için överek yazmıştır herşeyi- babasıyla iletişimi hiç iyi olamayan küçük bir kızın hayatındaki baba kısmını okuyorsunuz.  2 günde bitirdiğim bir kitap oldu.Merak edenler bi bakmalı.

Aşağıdaki kitapları henüz okumadım dolayısıyla yazılar yorumlara ve kitap arkasındaki künyelere dayanıyor.

Savruluş (Cihangir Akşit):
İlk basım 2011
464 sayfa.

1950 yılında Kore savaşı günlerinde , üvey babasının yanında bakkal çırağı olan Cemil Şadi görücü usulü bir kızla evlendirilir ve bu kız aşık olur tam bu sırada hükümetin aldığı kararla 5000 kişilik Türk Tugay'ı Kore ye gönderilir. Cemil Şadi de bu gruptadır ...
Soluk soluğa okunacak uzun araştırmaya dayanan macera ve aşk romanı.


Yolcu(John Twelve Hawks) :

İlk basım 2011
377 sayfa.
Çeviren: Sıla Okur

Bu kitap Dördüncü Alem üçlemesinin ilk kitabı,eğer akıcı bulursam devamında alacağım.

Büyük bir savaşçının kızı olan Maya artık sıradan yaşamak istiyordu,itaatkardır bir yurttaş olacaktı fakat bir kez daha ölümle kanla sınanması gerekti. Çünkü karanlık bir çağın başlamamalı için yeryüzünde kalan son Yolcu yu Tabula örgütünün elinden kurtarmak zorundaydı...

Bu kitap yorumları çok olumlu olan 20 dile çevrilen bir kitap merak ediyorum henüz..


Bir kadın Nasıl büyür (Stephanie Evanovich) : 

İlk basım 2014
328 sayfa.
Çeviren: Şen Süer

32 yaşındaki Holly kocasına kanser teşhisi konunca çok yemeye başlar,kocası öldüğündeyse aynı hızla devam eder.Uçakta karşılaştığı spor koçu Logan ona zayıflamayı önerdi ve hikaye böyle başladı... Dış görünüş her şey midir? Logan'ın kafasındaki bu sorunun cevabını kitaptan alacağız..
En merak ettiklerimden biri bu çok eğlenceli görünüyor.

Sırlar uçurumu(Alein Kentigerna) : 

İlk basım 2013
478 sayfa.

Bu kitabı bir blogdaki mutlaka okumalısınız  yorumunu okuyunca dayanamayıp aldım fakat tüm aldıklarımın yorumları çok iyi olduğu için sıra bu kitaba henüz gelemedi.

1835 yılında Fransa'da bir malikane.... 20 yıl önce uçurumun dibinde ölü bulunmuş bir kadın ve intikam almak için gelen bir evlat...geçmişini gizlemek zorunda kalan bir doktor..

Okuyan herkesi kolayca etkisi altına alan finaliyle ters köşeye yatıracak,büyüleyici bir roman. Soluğunuz kesilecek,Hayran kalacaksınız..

Kitabın arkasında bunları okuyunca almamak mümkün değil zaten...

Kitapları sipariş verdiğim Kitapyurdu sitesiyle ilgili şimdiye kadar ne paketlemede ne de kargolamada bir sorun yaşamadım arayış içerisindeyseniz deneyebilirsiniz.

Bu kitaplar arasında okuduklarınız varsa şuan okuduğum 'ilk dijital roman  26.seviye ' bitikten sonra ilk hangisini okumamı önerirsiniz??






16 yorum:

  1. Sırlar Uçurumunu ben de çok merak ediyorumm bakalım sevcek misin :) keyifle oku hepsini canımcımm :* Yaşasın kitap alışverişiii! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi önceki alisveriste aldigim sakın Kımıldama yı yeni bitirdim ama cok begenmedigim kitaplari yorum olarak yazmiyim diyorum sonuçta herkesin bakis açısı farkli.:) bu kadar hızlı yorumun icin tesekkur ederim canim;)

      Sil
    2. Benim de beğenmediğim kitapları bazen yazasım gelmiyo ama asıl onları yazmak lazım ki alırken temkinli olsunlar :) elindeki son parayla o kitabı alıp pişman olmasını istemem kimsenin :(

      Sil
    3. Aslında haklısın ama ben begenmedim diye herkesinde begenmeyecegini dusunmemeliyim gibi geldi sonucta bi emek var ve yazilanlardan etkileniyoruz hepimiz emeğe saygi diyip begenmediklerimi yazmiyodum ama gercekten son parasiyla kitap alanlarida düşününce bilemedim naapsam. Ayy ama gecen alisverisimde aldigim 'dunyanin en iyi kitabi' ni okuyamadim gitmedi ve cok nadir yaptigim bisey olsada zorlamayip biraktim okumayi.:(

      Sil
    4. Di mi çok riskli bi konu :) ahahah dünyanın en iyi kitabı diyince beb de okuyamazdım herhalde antipati duyarım öyle şeylere eleştircek bişey ararım hep :D

      Sil
    5. Bu ismi koydularsa guzeldir demistim kitabin icindeki yazar en iyi kitabi yazacakti fakat o kitaba baslamadan ben 30. Sayfalarda gule gule dedim yapacak bisey yok akıcı olmali konu ne olursa olsun:)

      Sil
  2. Hiç birini okumadım ama "Bir Odadan Bir Odaya" merak ettim severek oku sen :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim;) cok rahat okunan bi kitapti.

      Sil
  3. Ooo bir sürü kitap iyi okumalar. Maalesef ben de hiçbirini okumadım öneride bulunamayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sadece aldiklarimin bi kısmı kozmetik canta ve kitap bu aralar biraz abarttim;)

      Sil
  4. Güzel görünüyor, keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim umarim gorundukleri gibilerdir :)

      Sil
  5. Yolcu serisini ben de çok merak ediyorum. Okuyunca yorumlarsanız süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okadar cok elimde kitap varki sırada bitirdikce guzel bulduklarimi yazicam:)

      Sil
  6. ilk defa netten almıştım ben de kitapyurdu hatta gayet güzel geldiler :)
    Kitapların hepsine pek bi Fransız kaldım :((( yolcu dikkatimi çekti ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende suana kadar hic problem yaşamadım kitapyurdunda malum buyuk olan isimdeki siparisimde sıkıntılar olmustu ufak tefek. Kitaplara gelince hepsinin ilk basimlari eski oyuzden suan bilinmiyolar ben boyle yeni cikmis kitaplar yerine eskilerden şansima secmeyi daha cok seviyorum bakalim nasil cikacaklar:)

      Sil

Tasarım: Zuri