19 Mart 2016 Cumartesi

Kate Moss Ruj - Note Ruj ile Karşı Karşıya

Bugünkü yazı hem karşılaştırma hemde ürün inceleme olsun istedim.Günlük hayatta çok sık hatta hergün kullandığım Nude yani doğal görünümlü rujlardan ikisini beraber karşılaştıralım..

 Ürünlerden biri kırmızı kapaklı hafif nemli(ki bu serinin diğer rujları oldukça mat normalde) görünümdeki Kate Moss sersinin 113 numarası diğeri ise  Note markasına ait mat rujlardan 301 numarası..

Önce Kate Moss'a bakalım; ambalaj olarak çok hoşuma giden,güzel kilitlenen dayanıklı bir ruj,rengine baktığımda ise gerçekten ten rengine en yakın bulduğum nötrleyecek bir renk gibi görünen şahane bir ürün sanki(elime uyguladığımda ten rengime o kadar yakın duruyor ki uçuk pembelik çok uçuk sarılık..şahane ) ,  hatta ben alırken (ki çok uzun zaman önce aldım) işte bu aradığım renk demiştim..fakat kullanmaya çalıştığımda bu düşüncemin ne kadar yanlış olduğunu anlamam hiç uzun sürmedi. 
Bazı bloglarda olumlu yorumlar okuyup çok şaşırdım açıkçası ,çünkü puanlarsak ; kapatıcılık sıfır,çizgilere dolma,pul pul bir görünüm yaratma  100. Görseli çok güzel olan bu ruj beklenmeyecek tüm özelliklere sahip ne yazıkki. Kazara sürmeyi başarabilirsem yaklaşık 10 dk sonra olumsuz tüm etkilerini gösteriyor , Hatta ilk kez bir ürüne bu kadar net olarak yazabiliyorum ve kesinlikle tavsiye etmiyorum tabi yinede belki bende böyle olmaz diyenler varsa ya da kullanıp çözüm bulan varsa bana da söylerse sevinirim. 
Benim bulduğum tek çözüm kapatıcılığı iyi olan nude bir rujun üzerine rengini kırmak için ara sıra kullanmak oldu ama yinede istediğim etkiyi yaratamadı. Bu serinin başka renklerinide kullanıyorum ve onlardan çok memnunum yani seriden korkmayın harika renkleri mevcut..


Gelelim Note Mattemoist 301 e; bu ruju son indirimlerde aldım 1 tane kalmıştı serinin en açık yada en açıktan bir ton koyu rengi sanıyorum içerisinde hafif pembe hafif kahve tonları barındırıyor. Markanın bir çok ürününü severek kullanıyorum uygun fiyatlı ,kaliteli ürünler çıkarıyorlar bence, seriden aldığım ilk ruj oldu kendisi, malum mat rujlarda 11 renkle  golden rose takıntım var. Bu rujun sürümü golden rose dan daha kolay, daha kaygan bir yapısı var.
Kalıcılığı orta yani günde en az 2 kez yenilemeniz gerekiyor orta iç kısımlardan parçalanıyor fakat kapatıcılığı ve kusurları gizlemesi oldukça iyi,bence nemlendirici sürüp kullanmakta fayda var. Başka renklerini de almayı düşündüğüm bir seri oldu benim için..

İki rujunda kaplarındaki renkleri birbirine çok yakın olsada swatchlarda ilgileri yok hatta Note daha parlak görünmesine rağmen sürüldüğünde tamamen mat. Karşılaştırmanın Kazananı tabiki açık ara farkla Note.

 Bu iki seriden kullandığınız renkler varsa yorumlara bırakırsanız sevinirim, tekrar görüşmek üzere...

25 yorum:

  1. bence de Note rujlar daha güzel. mat seriyi denemedim ama Rich color serisi çok iyi.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate moss bu rujda facia uretmis resmen diger renkleri cok guzel oysaki note gercekten tum urunlerinde basarili bence

      Sil
  2. Kate Moss hiç kullanmadım ama düşünüyordum. Nude tonları seviyorum, o halde önerilerini bekliyor olacağım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude olarak kate moss kesinlikle onermem ama kullanip cok begendigim renklerden yazarim tabi. Siyah kapakli serisinin seveni daha cok aslinda :)

      Sil
    2. Bakayım bir o zaman ona. Ama sende yaz arada :)

      Sil
    3. Tabi yazarım aradığım nude henuz tamamdir olamadi ama pudra fondoten destegiyle biseyler cikiyo ortaya istedigime yakin:)

      Sil
  3. note kulllanmadım ama bilgilendirmeden sonra düşünebilirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuana kadar kapaticisi disinda tum urunlerinden oldukca memnun kaldim ben:)

      Sil
  4. Note ürünlerini beğenen çok var, bende merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben Note'un kapatıcı ürünlerini denemiştim ama hiç kalmadım ve sonuç olarak diğer ürünlerinden de kaçındım. Ama senin yazından sonra almayı düşünebilirim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Likit Kapaticisina nerdeyse herkes bayildi ama bende cok hoslanmadim ama onun disinda fondoten allik ve pudralari bence oldukca basariliydi rujlarida ortalamanin ustunde:)

      Sil
  6. Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler. Kate moss'un farklı renkleri var memnunum ama bunu kullanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende farkli daha koyu renklerini kullaniyorum ve memnunum ama bu renk yapi olarak cok cok kotu bencede kullanmamalisin bu rengini;)

      Sil
  7. Ben de Kate Moss'un 107 nosunu kullanıyorum. Yapısını ve rengini beğendim ama daha kalıcı rujları seviyorum. Note'u da deneyeceğim. Bunlarla ilgili bir yazı yazacağım yakında, beklerim.. http://merviasworld.blogspot.com.tr 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 107 ve 109 ikisinide cok begeniyorum ve kalici buluyorum bu kesinlikle o seriyle ayni uretilmemis malesef blogunu takipteyim.

      Sil
  8. İki markanın da rujunu hiç denemedim ancak Rimmel'in rujlarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende note u yeni denedim basarili bence rimmelde siyah kapakli seri daha tutuluo ama ben kirmizi mat seriden 107 ve 109 u cok begeniyorum bence denemelisin:)

      Sil
  9. Kate Moss 119 numaralı rujunu daha çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude bir renk mi o da. Bu renk olarak cok hos ama yapi olarak berbatti..:)

      Sil
  10. bı cozumum var benım dudaklarında lıp prımer denemeye ne dersın ? :) Bence kesınlıkle cozum olacak hemde kalıcılıgını arttıracaktır :) bu Kate serısının ambalajı yuzunden elım mılyon kere gıttı belkı de ama hep vazgectım golden rose takıntımın onune gecemedı :)
    Teşekkürler bu numarayı almayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden rose bendede takinti 11 rengini aldim:) kate mossun cogu rengi harika ama bu felaket lip primer denicem duzelirse rujdan ozur diler yaziyi guncellerim ama umudum yok denecek kadar az o derece

      Sil
  11. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim. Ben de Golden Rose Nude serisine bayıldım ancak öneriniz üzerine Kate Moss serisini de en kısa sürede deneyeceğim. Bu arada blog keşif etkinliğime de beklerim :) http://tuyolog.com/tuyolog-blog-kesif-etkinligi/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz ;) kate moss serisini deneyin ama sakin bu rengini denemeyin:) blogunuzu ziyarete gelecegim fakat gfc takibinizi goremedim tekrar denerseniz sevinirim

      Sil
  12. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var canım beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri