12 Şubat 2016 Cuma

ESSENCE Vs. MAX FACTOR

Bugün biri uygun fiyatlı diğeri ortalamanın üzerinde fiyata sahip iki rimeli karşılaştırmak istedim. Ve gerçekten sonuçtan hepimiz karlı çıkacağız diye düşünüyorum...

Essence Get Big Lashes ve Max Factor False Lash Effect Rimellerine birlikte göz atalım.


Önce iki ürününde indirimsiz fiyatını yazarak başlayıp sonra özelliklerine ve etkilerine değinmek istiyorum. Essence 8.5 TL ye Max factor 59.9 TL ye satılıyor

İki ürünüde uygulama tekniğim aynı; önce kirpiklerimi renksiz toz pudrayla abartmadan pudralıyorum üzerine fırçayı birkez uyguluyorum, daha sonra fırçanın ucunda biriken rimel topluluğunu kirpik diplerime parça parça bırakıyorum ve sonra fırçayla tarıyorum ve bu noktada genelde tüm rimellerde mucize gerçek oluyor...


Essence
Maximum Hacim vermeyi amaçlayan 12 mllik ürün içeren bi rimel,açıldıktan sonra 6 aylık bir süresi var.
Dolgun  ve Kıl fırçadan oluşuyor ki ben silikon fırçalardan hoşlanırım aslında , fakat bu ürün mevcut tekniğimle fiyatının çok üstünde bir etki yaratıyor, kirpiklerim gür olmasına rağmen ,sanırım sayılarını ikiye katlıyor,uzatıyormu derseniz , benim uyguladığım teknikle evet daha uzun görünüyor. Tek eksisi kirpikleri hiç kıvırmıyor fakat zaten ürün bunu vaad etmiyor.
Standart bir makyaj temizleme ürünüyle kolayca temizleyebiliyorum. Bende dökülme vs. Gibi bir etkisi olmadı ,çıkarana kadar yerinde sabit bir şekilde kaldı. Gerçekten bu fiyata hiç beklemediğim bir performansla karşılaştım. Aynı ürünün suya dayanıklı çeşidide var ,yazın onu da deneyeceğim.

Ürünle ilgili olumlu olduğu kadar olumsuz yorumlarda mevcut bu nedenle herkeste aynı etkiyi yaratmasını bekleyemeyiz belki uygulama farkı belki kirpiklerin yapısı,cinsi etkilidir , amacım sadece bende iki rimelin bıraktığı izlenimi paylaşmak.

Max factor
Takma kirpik etkisİ yaratmayı vaad ediyor,  fırçası minik ve çok sık plastiklerden oluşuyor.. Açıldıktan sonra 6 ay ömrü var ve 13 ml.
Bu ürünü çok çok övülünce  denemek için aldım başta hiç ama hiç memnun kalmadım sonrasında kıvamı biraz koyulaşınca doğal görüntüsü hoşuma gitmeye başladı fakat aslında kendimi kandırmışım... Essence ile tanışınca bu rimeli aldığıma pişman oldum. 
Ürün takma kirpik etkisi yazmasına rağmen, fırça yapısını daha iyi bulmama rağmen,kat kat sürseniz bile böyle bir etki yaratmıyor doğallıksa evet öyle ,fakat takma kirpik etkisi yazan bir rimelden neden doğallık bekleyelimki?(doğal görünümde yazıyor üzerinde fakat doğal duran takma kirpiklerde mevcut tabiki) ben bir rimelden kıvırmasını , ayırmasını ve birazda hacim vermesini isterim bu rimel ise nerdeyse hiç yokmuş gibi durdu ki gerçekten gür kirpiklerim olmasına rağmen hiç etki göremedim diyebilirim.tek artısı çok kolay temizlenmesi ve dökülmemesiydi.. 
Dersenizki makyajım olsun ama makyajlı görünmeyeyim ozaman indirim dönemlerinde alabilirsiniz fakat ben bir daha indirimde olsa dahi bu rimeli almayacağım. Anlaşamadığım ürünler kategorisinde, gereksiz abartıldığını düşünüyorum.

Bir gün aynı fiyata inseler dahi Sonucun ortada olduğunu düşünüyorum,tabiki karar sizlerin...

Tekrar görüşmek üzere...






18 yorum:

  1. pudra işini denememiştim deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Pudra çok ilginç geldi denemek isterim :) rimellerle ilgili karşılaştırmaların devamını bekliyorum :) çünkü yeni bir rimele ihtiyacım var :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toz transparan pudra kullaniyorum kirpiklerim uzun fakat cok oldugundan ayirnamda ve volumde etkisini görüyorum umarım isinize yarar:) rimellere gelince pahali ucuz cok fazla rimel deniyorum ama genelde uyguna yakin fiyatlilari ve birbirine muadil olanları yaziyorum istek varsa yazmaya devam ederim.. cok tesekkur ederim:)

      Sil
  3. Karşılaştırma çok yararlı olmuş emeğine sağlık.Bu aralar Essence firmasına daha ağırlık veriyorum benimde Essence marka ürün yorumlarım da yakında gelicek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence i bende ilk kez kullandım ve okadar ucuza aldim ki fiyatinin 5 kati performansı var bence ama olumsuz yorumuda cok anlayamadım yani.. senin yorumlarını da merakla okurum:)

      Sil
  4. Max factoru kullandim memnun kalmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kesinlikle isminin ve fiyatinin rimeli değil yani gur kirpiklerim olmasina rağmen hic etkisini görmedim nerdeyse.

      Sil
  5. pudrayı denemek lazım. tavsiye için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım etkisini görürsünüz tesekkur ederim.

      Sil
  6. O takma kirpik etkisi için illa ki bir baz kullanmak falan gerekiyor ya. Ben daha tek başına bu işe yarayan bir rimel kullanmadım hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ozaman yazmasinlar takma kirpik etkisi diye bizde beklentiye girmeyelim :) ama suana kadar pahali olan gruplarin cogununda cok basarili olduğunu düşünmüyorum malesef

      Sil
  7. Pudra olayını ben de deneyeceğim. Max factor den umduğunu bulamaman kötü olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bence cok anlamsizca abartilan bir rimel yada benim beklentim cok yuksekti bunu alacagima maybelinne ve essenceten 5 tane alirim:)

      Sil
  8. Hangi rimeli denesem diye düşünüyordum ben de Essence beni cezbetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok uygun fiyatli bir ürün bazen kozmelada 2 si bu fiyata geliyor bence kaybedicek hic birsey yok denemelisin:)

      Sil
  9. Bende takık durumdayım şu rimellere hala istediğim gibi bir rimel bulamadım malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu aralar hep farkli rimeller aliyorum ve ozellikle uygun fiyatli olanlardan fena bulmadiklarimi bloga yazıyorum bakalim hep beraber buluruz belki en iyisini:)

      Sil

Tasarım: Zuri