28 Şubat 2016 Pazar

Ayaküstü Flormar Alışverişi

Bir süredir internet dışında alışveriş yapmaz oldum gerek kıyafet ,çanta ,ayakkabı ,gerekse kozmetik ürünleri benim için internet üzerinden çok daha kolay alınır hale geldi. Flormarın internet sitesinde ufak bir sorun yaşadım dışarda da mağazaya denk gelince 3 tane kalem far almak için girdim fakat aklımda olmayan başka ürünlerde alarak çıktım her zamanki gibi...

Almak için girdiğim farlardan bahsedeyim önce Metallic EYE Shadow olarak geçiyorlar,içerisinde sedefli yansımalar bırakan şahane kalem ürünler...Aldığım renklere beraber göz atalım;



Light it up ME09 - Aslında diğer renklerinide almama neden olan renk ten renginin ışığı yansıtan hali muhteşem tertemiz bi renk , göz pınarlarınızı aydınlatmada veya tam göz kapağınızın ortasına yansıma yaratmada kullanabilirsiniz bence herkesde bulunmalı..

Pole Dance ME04 - yazın kullanmak için aldığım sedefli açık pembe bir yaz rengi...

Bring The Action ME02 - Bu renkte bu seriden herkesde olması gereken 2. Renk bence. Kalem olarak eyeliner olarak kullanabileceğiniz bir ürün ışık yansımadığında normal bir kahve far fakat ışığa bağlı bronza dönen metalik bi renk fakat bu üründe ufak sim tanecikleri var ama rahatsız olunacak gibi değil..

Rock It ME01 - Almak hiç aklımda olmayan bu simli siyah rengi günlük makyajlarımda kullanacağımı sanmıyorum ama yılbaşı,doğum günü vs. günlerde hem eyeliner olarak hemde smokey görüntü yaratmak için kullanacağımı düşündüm.

Bu farlar okadar kalıcı ki sürüldüğü an hızlı olmalısınız çünkü sabitlenip kalıyor ve siz çıkarmak istemedikçe hatta suya temasla bile çıkmıyor , sürümü oldukça kolay ve yumuşak ürünler, hem eyeliner hem far olarak kullanılabiliyorsunuz. Şuan indirimdeler 7 TL.

Bu üründen sonrası tamamen tesadüfi alınmıştır:)

BEYOND CURLING MASCARA: Asla aklımda maskara almak yoktu çünkü geçtiğimiz indirimlerde farklı markaları denemek için oldukça fazla ürün aldım fakat Flormardaki satış danışmanı ısrarla bu maskarayı denememi istedi ve testerını uyguladık, kirpiklerim tek tek ayrılıp kıvrıldılar ,şaşırdım  ve o anda çok hoşuma gitti, tabi zaten maskaram vardı kirpiklerimde bu görüntünün nedeni onun üzerine sürmüş olmamız olabilir. Maskaranın amacıda kirpiklere hacim verip kıvırmakmış,zeytinyağıda içerip 10 TL ye düşmüş olunca onuda alıverdim..

Son ürün ise BURLESQUE Parfüm Seti : Flormardan parfüm alacağım hiç aklıma gelmezdi fakat 50 mllik eau de toilette + 165 ml vücut spreyi+ 200 ml vücut losyonu = 20 TL
şimdi durum böyle olunca yaza da yaklaşıyoruz  dedim alıyım ben bunu çantaya atarım kullanırım gün içinde. Açıkçası özenerek alıp  kullandığım parfümlerimi çantaya atıp vücut spreyi gibi kullanmak yaz aylarında anlamsız geliyo. Bu uygun ürünler bence bu anlamda kullanışlı oluyor.
 İlk denediğimde hoşuma gitmedi kokusu ama biraz zaman geçince yazlık beldelerde rüzgar esince gelen bi koku vardır ya ben ismini koyamadım işte o kokuyu anımsattı bana. İçinde papatya ve Aloe Vera varmış... Çok beklentim olmamasına rağmen Epey kalıcıydı,uzun süre uçmadı... Sanırım iki çeşidi var ama ben gittiğimde sadece 1 ürün kalmıştı.

Hem inceleme hem alışveriş gibi oldu ama indirim bitmeden yazıyım istedim...

Tekrar görüşmek üzere.....




38 yorum:

  1. Özellikle kalem farlara bayıldım :) Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok basarililar ve uygun fiyatlilar :) cok tesekkur ederimm

      Sil
  2. güle güle kullan. kalem farlarına ben de bayıldım pole dance ve bring the action'ı severek kullanıyorum, neden almamışım light it up'ı diye düşünüyorum şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence light it up da kesinlikle alinmali indirimde onuda eklemelisin:)

      Sil
  3. Pole dance benim rengim. Güle güle kullan canim güZel renk seçimi hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim siyah disinda hepsi her zaman kullanilabilir:)

      Sil
  4. hepsini güle güle kullan canım benim :) bende flormar'ın internet sitesinden alışveriş çok yaptım her zaman gelenlerin renk tonu tutmuyor ne yazık ki :/

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende sadece renk tutmamis bende urun hic gelmedi siparisin tahsilati olmasina ragmen sistemlerinde gorunmedi fln;)) ama bu durum daha cok urun almama neden oldu internetten olmayinca

      Sil
  5. Flormarın parfümleri de var mı? bilmiyordum teşekkürler paylaşım için canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyodum acikcasi satis sorumlusu bayan tavsiye edince fiyatida set halinde cok ucuz olunca yazin sprey gibi habire kullanirim dedim;))

      Sil
  6. Bulabildim ve takibe aldim nihayet :) merhaba :)

    YanıtlaSil
  7. rimelle ilgili ayıntılı bir yazı ve kirpikte duruşunu fotoğraflama imkanın var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir kac kullanimdan sonra yazabilirim cunku denedigimde rimelimin uzerine surduk bu nedenle etkisi farkli olmus olabilir bir de benim oldukca gur kirpiklerim var fakat duzler biraz bu rimel ayirip kivirma kisminda hos oldu. Eger beklentim devam ederse yazisi gelebilir ;)

      Sil
  8. Kalem farlar çok güzelmiş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim almadigim gri tonlari yesil ve mavi rengi vardi onlarda guzeldi ama kendime yakistirmiyorum fiyat performans super acikcasi;)

      Sil
  9. Güzel günlerde kullanın :) ben kalem farlara alışamadım hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ben krem farlarida kalem farlarida goz kapagima uygulayip katlanma bolgesine toz far kullanarak daha dogal durdugunu dusunuyorum bence en acik renkle denemeye baslayabilirsin:)

      Sil
  10. Hepsi çok güzel özellikle ten rengi fara bayıldım :) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanın. Maskara yorumlarınızı bekliyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim elimdekileri tuketince bu maskaraya gecicem bakalim

      Sil
  12. Canım teman ne güzel olmuş, ferah ferah. Uğur getirsin sana, çok beğendim :) Ama o nutella çok tehlikeli, canı çekiyor insanın yahu :))) Tüm aldıklarını da güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok begendim nutella da goz doyursun diye orda bakarak avunuyoruz:)).. cok tesekkur ederim canimmm

      Sil
  13. Hosgeldinnn bende seni takipteyim :)

    YanıtlaSil
  14. Özellikle setin fiyatı inanılmaz uygun olmuş! Bu kokuyu bana da Flormar görevlisi önermişti ve hatta ben de beğenmiştim ama baktığımda 49 TL civarıydı, almamıştım. BUlursam şimdi bir şans veririm. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece vucut losyonlari normalde 20 tl urda ucu bu fiyat olunca bende ihtiyacim olmasada almis oldum:)

      Sil
  15. Ya rimel bağımlısı olarak çok merak ettim bi göz atayım hemen güle güle kullan :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rimel almayacaktım ama hem cok indirimli bir urun olunca hemde gercekten guzel durunca aldim fakat dedigim gibi rimel ustune uygulandigindan bu etkiyi yaraymis olabilir elimdekiler bitince ozellikle kullanacagim urun olacak ayni basari var mi yokmi bakicaz:))

      Sil
  16. Mağazaya gittiğimde her şey karışık oluyo kıza devamlıne indirimde şu varmı diye soruyorum ama internetten bakınca her şey gözünün önünde ve indirimli her şeyi kolayca buluyorsun bu yüzden bende seviyorum online mağazaları:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende katılıyorum ama buyuzden cok daha fazla alisveris yapar oldum;) bazen renkler tutmuyo ama cok da sorun etmiyorum açıkçası :)

      Sil
  17. Ben bu kalemlerin siyah ve kahve olanına göz dikmiştim. Burada sürümlerini gördüğüme nasıl mutlu oldum anlatamam <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve olan cok kullanisli bi renk fakat siyah daha sınırlı icinde simler belli oldugundan her zaman kullanisli diyemem:)

      Sil
  18. Flormar uygun fiyatı nedeniyle çok tercih ediliyor son yıllarda. İyi atak yaptılar. Güle güle kullan aldıklarını
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Flormar uygun fiyatı nedeniyle çok tercih ediliyor son yıllarda. İyi atak yaptılar. Güle güle kullan aldıklarını
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede bir cok urunleri gayet basarili hale geldi, cok tesekkurler:)

      Sil

Tasarım: Zuri