13 Ocak 2016 Çarşamba

Kozmela Alışverişim Geldiiii

Migros'taki şahane indirimde yaptığım alışverişi saymazsak -ki onlar bakım ürünleriydi- epeydir kozmetik alışverişi yapmıyordum taaa ki  Gökçe bloğunda kozmelanın indirimini söyleyene kadar..
Bende duramadım tabi 1 alana 1 bedava olan ürünleri hemen değerlendirip stoklarımı kuvvetlendirdim. Essence rimellerini okadar çok övülmelerine rağmen hiç alıp denememiştim ve belirli markalarda dönüp duruyordum yorumlarına güvenerek tam 3 rimelini aldım tabi bunlar bi anda 6 olmuş oldu.. Bunların dışında birde her ne kadar çoğu kez cilt bakım ürünlerinden memnun kalamasamda Garnier'in cilt temizleme sütünü aldım.
Paketlemesini özensiz Bulsamda ürünlerde bir problem görünmüyor açıkçası rimellerin hiçbirini açıp bakmadım çünkü çabuk kuruyorlar, mevcut Maxfactor False Lash Effect rimelim bittiğinde açmaya başlıcam. Sizinde görmeniz için gelen kutuda çektim resimlerini.


Ürünleri daha önce kullanmadığımdan şimdilik sadece isimlerini vericem,kullandıkça yorumlarını yaparım tabiki benden önce kullananlar mutlaka vardır bilgi verirseniz sevinirim.

Gelelim ürünlere;

1-Essence Lash Princess Volume Mascara : Olumlu yorumları çok bakalım ve görelim.. 12.24 TL

2- Essence Get Big Lashes Volume Boost  Mascara : Maximum hacim vaad ediyor gerçi hacimle ilgili bir sorunum yok o yüzden belki ben bu anlamda çok doğru bilgi verebilecek bir örnek değilim ama bakalım.. 8.5 TL

3- Essence Get Big Lashes Volume Boost Waterproof : Üstteki  rimelin suya dayanıklı versiyonu yaz aylarında kullanım için stoğumda bulunsun istedim. 9.25 TL

4- Garnier Esas Bakım Temizleme Sütü: Makyajımı temizleme suyu ve yüz yıkama jeliyle temizliyorum aslında fakat kış ayları nedeniyle cildimin kuruması arttığı için şans vermek istedim. Aynı Zamanda detoks etkiliymiş ve üzüm özleri içeriyormuş ve en güzel kısmı suya dayanıklı makyajı bile çıkarıyormuş .
Cildim kuru, bu ürün ise normal ve yağlı ciltlere göre, daha önce Garnier'in krem ve BB kremlerinde sivilcelenme sorunu yaşadığım için kuru ciltlerine yönelik ürünlerinden almayıp normal ve karma ciltler için bir ürününü denemek istedim, bakalım bu sefer memnun  kalacak mıyım. 9.90 TL

Bu fiyatlar hep 2 adet ürünün toplam fiyatı dolayısıyla çok çok uygun bir alışveriş oldu abartmayın burda bitirdim alışverişi ve alt limiti geçemediğimden 5 TL kargo ücreti eklendi ürünlerime.


Bide unutmadan firma Vichy nin yağlı ve problemli ciltler için nemlendirici testerını,normal ve karma ciltler içinde sıkılaştırıcı kreminin  testerını göndermiş


İşte son alışverişim bu şekilde kullandıklarınız varsa yorumlarınızı beklerim.

Tekrar görüşmek üzere...








26 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş kullandıktan sonra izlenimlerinizi de paylaşırsanız çok güzel olur, blogunuzu takibe aldım benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim yazacagim kullandigimda buarada blogunuza iadeyi ziyarete geliyorummm.

      Sil
  2. Canım benim ben maskaraları çok beğendim umarım sen de memnun kalırsın :) Hepsini güle güle kullan, dibini gör :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok saol ins. Dibinide gorurum gercekten:)) bende maskaralar kuru cikacak diye korktum birini actim ama daha tam emin olamadim normalmi:)) flormari bekliorum simdii

      Sil
    2. Benimkiler iyi durumda. O kuruluk tamamen kayboldu. Flormar da bugün yarın gelir çabuk yolluyorlar :)

      Sil
    3. Seninkiler gelmedimi hala ben bugun bekliyorum:)

      Sil
    4. İki gün önce geldi canım benimkiler :) Hazırlıyorum şimdi :)

      Sil
    5. Benimkilerde dün geldi sen yaz once sonada ben yazarım keyifli oluyo ayni yerden farkli bloglarda benzer zamanlarda yazi okumak:)

      Sil
  3. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim 1 rimeli ve temizleme sütünü kullanmaya basladim dayanamayıp etkilerini yorumlayacagim zamanla

      Sil
  5. Güzel günlerde kullanın :)
    Sevgiler
    matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım essence mskaralardan çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende ilk kez kullanicam bakalim. Sen yetisebildinmi 1+1 e :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ben de denemek istiyordum bu kozmelayı bilgilendirdiğin için teşekkürler :) Bende blogumu yeni açtım ziyaret edersen sevinirim minesss.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiin blogunu ziyarete gelirim tabiki. Kozmela guzel bi site fakat paketleme olayi pek basarili degil maalesef

      Sil
    2. Saglam ciktiktan sonra paketi cok da onemli diil ki:) izleyiciler kisminda takibini göremedim canım.

      Sil
  9. Güle güle kullanın, bende maskaraları çok merak ediyorum açıkcası. Yorumlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birini actim bile acmicam dememe ragmen dayanamadim bir sure sonra yaniltmamak icin bittikce yorumlayacagim:)

      Sil
  10. Güzel gunlerınde kullan canım,:* ankaradasın sanırım musaıt bırgunde görüşelim güzel olur :)

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri