25 Şubat 2016 Perşembe

FAR PALETİ Mİ??HADİ İNCELEYELİM..

Bugünkü konuğumuz bir palet olacak;
GOLDEN ROSE SELECTIVE-color palette eyeshadow-02 


Bu paletle tanışmam aslında yine tesadüflerden ibaret oldu ben pastelin nude paletini almak isterken karşıma bu palet çıkınca çok da duyulmadığını düşünerek bunu denemek istedim. Ürün siyah  sağlam metal bir kutuda geliyor ben biraz sleek paletlerine benzettim açıkçası.1.6 gr.lık 12 kullanışlı renkten oluşan bu paletin içinde Kocaman bir aynası ve iki uçlu sünger aplikatörü var ben tek ucunun fırça olmasını tercih ederdim neyse bukadar da olacak artık. Açıldıktan sonra 2 yıl ömrü var ama ,ben açıkçası farlarda kullanım sürelerini yapısı bozulmadığı sürece pek takip etmiyorum maalesef. Gelelim renklere  her gün far kullanan biri olmadığımdan en rahat kullanabileceğim renklere sahip olanını aldım bu nedenle günlük kullanıma çok uygun olduğunu düşündüğüm gibi tatilde veya bir yere giderken al çık paletlerden biri bence.
Pigment olarak çok kuvvetli değiller fakat bu durumun günlük kullanımı kolaylaştırdığını düşünmüşümdür hep ,sonuçta far bazıyla yada bir kaç katla istenilen sonucu almak mümkün. Aşağıdaki resimde baz kullanılmamış ve tek katla swatchları yapılmıştır.


01- paletin en sevdiğim renklerinden biri içine pembelik karışmış sedefli bir kum rengi çok çok doğal bir renk. Tek başına kullandığım gibi diğer farlarımın üzerine göz kapağımın orta kısmına ışıltı vermek için kullandığımda oluyor.

02- yine sedefli bir renk,içinde bejlik barındıran şampanya rengi bu farı aydınlatıcı olarak kullanmak mümkün , duruşu gerçekten güzel.

03-paletteki mat farlardan biri koyu bir kahverengi göz makyajına gölge vermek için,kaşları doldurmak için veya kirpik diplerini renklendirmek için kullanışlı bir renk,diğerlerine göre oldukça pigmentli

04-  yine en sevdiğim renklerden biri bakır bronz arası sedefli bir kahve tonu.

05- mat bir bej rengi. Göz kapağının tamamında rengi eşitlemek ve farların karıştırılmasını kolaylaştırmak için kullanılabileceği gibi kaş kemiğinde ve göz Pınar'larını aydınlatmadada kullanılabiliyor.

06- yine sedefli farlardan bu sefer kahvelik barındıran bir  gri renk.

NOT: (6 ve 7 numaralı bu iki rengi resimde yanlış swatcladığımdan numaralamdırmayı bu durumu dikkate alarak yaptım)

07- mat bir siyah ben eyeliner kullanmak istemediğimde alt ve üst kirpik diplerime bu farla çizgi çekip belirginleştirmeyi seviyorum.

08- sedefli kiremit rengi bu farın görünüşü korkutsada duruşu çok güzel ve sıcak bir renk  gölge için elimin en çok gittiklerinden.

09- sedefli çoğu palette bulunan bir kahverengi.

10- 02 numaralı rengin biraz daha sedefli  yapıda olan formu.

11-  sedefli altın ışıltılar barındıran yanık bir kahverengi.

12- 03 numaralı mat kahverenginin sedefli versiyonu.

Genel olarak farlar kadifemsi kolay sürülür bir yapıda gerçekten beğendiğim bir ürün oldu eğer kahve tonlarında hem gündüz hem gece kullanabileceğiniz bir palet arıyorsanız bir bakmanızı öneririm.

Tekrar görüşmek üzere...





10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.. İçinde bordo tonları olan bir palete rastlarsan bana da haber verir misin? Uzun zamandır arıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki haber veririm muhtemelen rastlarimda malum alisveris eglenceli bir hastalik :)) cok tesekkur ederim.

      Sil
  2. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much and welcome to my blog:)

      Sil
  3. güle güle kullan :) ben de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim geliyorum hemen:)

      Sil
    2. G+ da kısitlanmis gorunuyorsun bloga da ulaşamıyorum:(

      Sil
  4. Cok tesekkur ederim :) yazarken dikkat etmeye calisiyorum çünkü ister istemez yonlenenler olabilio ama bu palet renkler acisindan cok kisiyi pisman etmez sankiii:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan güzel bir paletmiş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimm:) Evet az pigmentli ama günlük kullanimi kolay bi palet bence:)

      Sil

Tasarım: Zuri