3 Kasım 2015 Salı

Flormar ve Mükemmel Likit Aydınlatıcısı

Double Radiance Primer- Highlighter


Aradım taradım bir sürü aydınlatıcı kullandım ama bu şimdiye kadar gördüğüm en başarılı aydınlatıcı oldu...
Bu ürünle ilgili pek yoruma denk gelmedim ve kendisine haksızlık edildiğini düşündüğüm için yorumlamak istedim, bir süre toz aydınlatıcıları kullandım fakat cildimin kuruluğu nedeniyle Likit olanlarını arayışımdan hiç vazgeçmedim ve sonunda hadi deneyim diye internet üzerinden aldığım bu ürün benim için 1 numara oldu zaten flormar son dönemde oldukça başarılı ürünler çıkarmaya başladı ve bu aydınlatıcıda bu  ürünlerin başında gelmeye aday.. Şimdi Ürünün olumlu ve olumsuz Yanlarına gelelim ; 30 ml lik kocaman bir Likit aydınlatıcı.... klasik pompalı bir şişesi var fakat pompa kısmının sert oluşu basmayı ve ürün miktarındaki Kontrolü  kaybettirebiliyor ve  dolayısıyla biraz israfa sebep oluyor .. Bunun dışında tek renkli bir ürün bronz bir ton özellikle yazın Kullanım için Çok başarılı kışın ise çok hafif uygulanmalı.. SPF 10 içeriyo aydınlık görünüm için fondöten altına ya da karıştırılarak uygulayanlarda mevcut ama bu iki uygulamada bende cilt kuruluğu ve başarısız bi sonuç yarattı.......bunları yok sayarsak ürünü Elmacık kemiklerine(ki duruşunu en başarılı bulduğum Şekil) klasik aydınlatıcılar gibi sürdüğünüzde ışığın yansımasıyla yüzünüzdeki ışıltı sağlıklı görünüşün kanıtı oluyor önemle belirtmem gereken bir konuda Ürünün çok az bir miktarının bu görüntüyü yaratmada yeterli olması çünkü Işıkla birleştiğinde Parlaklık seviyesi çok yüksek bir anda aydınlatıcıdan ziyade yüzümüzü ışıltı küpüne  dönüştürebilir bir kaç uygulamada el alışkanlığı kazanılıyor süngerle tampon hareketlerle de uygulanınca hata riski azalıp  Doğal ışıltıyı yakalamak mümkün oluyor...

Aydınlatma renk tonu ve Islak bitişli görüntüyü fark etmeniz için flaşlı çekimle El Üzerindeki duruşuyla bir fikir sahibi olabilirsiniz umarım..

Sonuç olarak kişisel fikrim bu ürünü indirim gördüğünüz anda Alıp bir kere denemelisiniz benimse her daim alacağım hatta indirimde yakalarsam stoklayacağım Flormarın en başarılı ürünü kendisi..

4 yorum:

  1. Çok parlamıyor değil mi, sanki baya baya aydınlık gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flashla çektim bronz bi aydinlatici olduğu anlasilsin diye sahane duruyor boyle parlamiyor tabii isik,gunes vurdukça gorunuyor cok cok begeniyorum

      Sil
  2. aldıgım o kadar cok aydınlatıcı war kı ustelık sureklı kullandıgım bı urun grubu da degıl ama gorunce ısıltıları beni benden alıyor :) evdekını hemen denemelıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aydınlatıcı kullanmayi cok cok seviyorum ozellikle yazin daha cok seviyorum. Ten rengim acik oldugundan ve kuru bi cildim oldugundan sanki aydinlatici olmazsa olmaz gibi geliyo bu urunun pompasi biraz basarisiz yani sert ama ürün stoklayacagim kadar iyi bence :)

      Sil

Tasarım: Zuri