25 Kasım 2015 Çarşamba

Deotak Krem Deodorant



Piyasadaki sprey deodorantlardan çok sıkılıp yeni bir ürün arayisina girdim çünkü hepsi birbirinin aynı olmaya basladilar  ve ilk kez gördüğüm krem bir deodoranta şans vermek istedim.

Benim tercih ettiğim  ürün deotak krem plus tea tree oil oldu. Üzerinde 7 gune kadar etkili  olduğu yaziyor, Fakat böyle bir seyin pek mümkün olduğunu düşünemiyorum tahmin edersinizki bunu denemedimde...Unisex olan bu Ürünü temiz ve kuru cildinize uyguluyorsunuz az bir miktari yeterli oluyor mentollu fresh bir kokusu var. ben klasik deodorantlar gibi hergün uyguluyorum etkisi gun boyu devam ediyor.
Üretim tarihinden itibaren 3 yıl açıldıktan sonra ise 2 yıl   kullanilabildiği yazıyor, 35ml lik bir ürün.

Ürunun kendi sitesinde yazilanlar aşağıdaki gibi;

Tea Tree Oil krem deodorant güçlendirilmiş antibakteriyel etki Tea Tree Oil, anti-bakteriyel özelliği nedeniyle birçok cilt bakım ürününde kullanılan tamamen doğal bir yağdır. Deotak Plus bileşimindeki Tea Tree Oil sayesinde ter kokularına karşı ekstra koruma sağlar. Yeni d-panthenol katkılı formülü ciltte oluşabilecek tahrişi minimuma indirir.Dermatolojik olarak test edilmişir.

Bende herhangi bir iritasyon kizariklik yaratmadi cok cok memnunum.  Yeni bir deodorant arayisinda olanlariniz varsa denemenizi önerebilirim ürünün roll on şeklinde olanlarıda mevcut fiyatı indirimsiz 12 TL civarinda Indirimlerle cok daha uyguna alabilirsiniz.

Bir sonraki Üründe görüşmek üzere... 

2 yorum:

  1. Bu ürüne elim gitti geldi,içeriğini çok araştırmadığım için almamıştım.Tavsiyen hala geçerli mi :) içeriği kötü değil sanki ne dersin, şans versem mi? cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu denedim deneyeli ne baska bir deodorant nede roll on kullanmadim gercekten cok basarili tabiki 7 gune 1 kullanmıyorum hergun kullanıyorum ama bu kadar iyi bir urun daha görmedim benim icin. Kesinlikle deneyebilirsin ve umarim sende memnun kalirsin.5 ayda fln ancak bitirebiliyorum.

      Sil

Tasarım: Zuri